Logo MedCruises

הפלגה בצפון אירופה

הפלגה בצפון אירופה – חשבתם שאתם מכיר את אירופה ? חשבו שוב !

מד קרוזס הינה נציגת המכירות בישראל של תאגיד שיט התענוגות הגדול והמוביל בעולם "קרניבל", בבעלות משפחת אריסון, המונה כ-100 אניות.

כנציגי המכירות הגדולים ביותר בישראל בתעשיית השיט, אנו משווקים שישה מותגי שיט שונים השייכים כולם לתאגיד. החברות הן: Carnival, Princess, Costa, Cunard, P&O ו-Seabourn.


קרוז באירופה – הפלגה באירופה הצפונית היא ללא ספק חוויה אחרת מאירופה שאתם מכירים, המאפשרת לכם לשלב בין חווית השיט עצמה וליהנות מפינוקים, פעילויות, אוכל איכותי ומחדרים ברמה גבוהה ובין ביקור במדינות בעלי אופי שונה מאירופה הקלאסית שאנו מכירים לרוב.  אין זה פלא אם כך שיעדי הפלגה בצפון אירופה הם נפוצים ואהובים מאוד, ואנשים חוזרים אל ההפלגות האלה שוב כדי לבקר ביעדים נוספים או לראות יעדים חוזרים אך מזווית קצת אחרת. 

 
חשוב לדעת כי נמלי הים המשמשים כנקודת יציאה לקרוזים בצפון אירופה הם קופנהאגן שבדנמרק, אמסטרדם שבהולנד, שטוקהולם שבשבדיה, ברלין (וורנמונדה) והמבורג שבגרמניה וסאות'המפטון שבאנגליה- נמלים שעל מנת להגיע אליהם נדרשים ישראלים כמובן בטיסה.

 אנו ממליצים שתבחרו בהפלגות לאזור זה גם אם הן ארוכות מ-10 ימים, על מנת שתוכלו באמת למצות את החוויה ולספוג לעומק את היופי התרבותי הייחודי המאפשר ביקור באזורים אלה. 

מד קרוז – קרוז באירופה 

החלטתם לצאת לקרוז באירופה אבל אתם לא יודעים בדיוק מאיפה ולאיפה? בשביל זה אנחנו פה.
אנחנו ניתן לכם מידע שיעזור לכם להתכוונן למסלול שיתאים בדיוק עבורכם.  אנו נחלק את אירופה לאזור הים התיכון ולצפון אירופה.  נתחיל עם אזור הים התיכון.
מסלולי הפלגה במערב הים התיכון בדרך כלל יצאו מברצלונה, רומא או סבונה (מילאנו) והעגינות בהפלגות אלה יהיו בצרפת, איטליה (רומא, נאפולי, פירנצה ועוד) , ספרד והאיים הבלאריים כגון פלמה דה מיורקה. הפלגות במערב הים התיכון מתחילות מ-3 לילות אולם הפלגה פופולרית במערב הים התיכון תהיה 7 לילות.

החלק השני בים התיכון הינו – מזרח הים התיכון הכולל את הים האדריאטי.  הפלגות במזרח הים התיכון יכללו את: איטליה (וונציה לרוב) , קרואטיה, מונטנגרו, יוון ולפעמים גם ישראל. הפלגות מומלצות במזרח הים התיכון יצאו לרוב ל-7 לילות מאזור וונציה ו/או אתונה (יוון).
האיים הקנרים – יעד נוסף שאנו נזכיר כאן, למרות שאינו נמצא בים התיכון הינו האיים הקנרים. קבוצת איים מקסימה זו נמצאת מערבית לאפריקה, ליתר דיוק, מערבית למרוקו. מזג האוויר באזור אביבי במהלך כל חודשי השנה אולם ההפלגות לאיים הקנרים מתקיימות בעיקר בעונת התיירות שהיא בחודשי החורף ספטמבר- דצמבר. זו  אופציה מעולה לאלה מכם המחפשים לצאת להפלגה בחודשים אלה ולא רוצים להרחיק לכת עד לקאריביים, דרום אמריקה או המזרח. הפלגות לאיים הקנרים בדרך כלל ייצאו מברצלונה או אנגליה.

קרוז באירופה – מהם נקודות העניין הנפוצים במסעות הפלגה בצפון אירופה?   

הפלגה בצפון אירופה מבטיחה חוויה ייחודית.  בין אם הכיוון שתבחרו הוא ערי הבירה שלחופי הים הבלטי, שיט בין הפיורדים הנורבגיים המרהיבים ביופיים, ביקור בארצות סקנדינביה היפות, או שמא תעדיפו לפנות דווקא לכיוון האיים הבריטיים, כלומר אנגליה, אירלנד וסקוטלנד-  הפלגה בצפון אירופה תיקח אתכם אל הקסם הייחודי של נופי הצפון – אל החופים הצחים והבתוליים, הטבע והנופים המוריקים, הארמונות, עיירות הדיג וכפרי האומנות. תוכלו לחוות את האזור בהגעה דרך הים ולראות את הצדדים של אירופה שבוודאי טרם ראיתם אם עד כה טיילתם בה באמצעים המקובלים (מטוס, רכבות, מלון במרכז העיר). 
אחת מנקודות השיא של הפלגה בצפון אירופה ובאזור הבלטי היא ללא ספק סנט פטרסבורג, בה ריכוז האתרים והמראות המרשימים הוא כה גדול, עד כי אניות הפאר המקיימות הפלגה בצפון אירופה עוצרות בנמל זה כיומיים לפחות, על מנת לאפשר לנוסעיהן לחוות קצת יותר מהעיר היפהפייה. אזור מעניין אחר מצוי בסקוטלנד ואירלנד, שערי הנמל שבהם מאפשרים גילוי של מקומות היסטוריים יפהפיים, טירות גדולות ואחוזות כפריות, כמו גם התושבים מסבירי הפנים, העיירות הקסומות ופלאי הטבע.

לפרטים נוספים

השאירו פרטים לחזרת נציג או חייגו 03-927-2727

להפלגות נופש

בכדי להתאים חופשת שייט יש חשיבות רבה לקשר הישיר מול סוכן מומחה. המחיר והזמינות נקבעים לפי סוג החדר, מיקומו, מספר הארוחים, גילם, קוד המחיר, תוספות שונות ועוד.

לשיחה עם מומחה שייט חייגו או השאירו פרטים


03-927-2727