Logo MedCruises

הפלגה בצפון אירופה

הפלגה בצפון אירופה – חשבת שאתה מכיר את אירופה ? חשוב שוב !

תמיד חלמתם על חבילות נופש מדהימות בצפון אירופה? חברת "מד קרוזס" מביאה עד למסך המחשב שלכם מידע מפורט על כל ההפלגות בכל היעדים והאניות, וכל זאת בלחיצת כפתור.

החלטתם לצאת ל-קרוז באירופה אבל אתם לא יודעים בדיוק מאיפה ולאיפה? בשביל זה אנחנו פה.


אנחנו ניתן לכם מידע שיעזור לכם להתכוונן למסלול שיתאים בדיוק עבורכם. אנו נחלק את אירופה לאזור הים התיכון ולצפון אירופה. הפעם נפרט על אירופה הצפונית.

הפלגת נופש בצפון אירופה היא ללא ספק חוויה אחרת מאירופה הקלאסית שאתם מכירים, וחופשת שייט היא שילוב של ביקור ביעדים המיוחדים וגם של חווית שיט התענוגות, המאפשר לכם כאורחי האנייה ליהנות מפינוקים, מפעילויות, מאוכל איכותי ביותר ומחדרים ברמה גבוהה ביותר. לא פלא אם כך שיעדי הפלגה בצפון אירופה הם נפוצים מאוד, אהובים מאוד, ואנשים מפליגים באזורים האלה שוב ושוב, גם כי יש את אזור הערים הבלטיות וגם את אזור הפיורדים הנורבגיים וגם כי באותם יעדים יש תמיד מה עוד לראות ובכל פעם רואים מזווית קצת אחרת.

חשוב לדעת כי נמלי הים המשמשים כנקודת יציאה להפלגה בצפון אירופה הם קופנהאגן שבדנמרק, אמסטרדם שבהולנד, שטוקהולם שבשבדיה, דובר וסאות'המפטון שבאנגליה וכן וורנמונדה שבקרבת ברלין – נמלים על מנת להגיע אליהם נדרשים ישראלים כמובן בטיסה.

אנו ממליצים שלא תבחרו בהפלגה בצפון אירופה שאורכה פחות מ-7 ימים, על מנת שתוכלו באמת למצות את החוויה ולספוג לעומק את היופי התרבותי המאפשר ביקור באיזורים אלה.

הפלגה בצפון אירופה מבטיחה חוויה ייחודית, בין אם הכיוון שתבחרו הוא ערי הבירה שלחופי הים הבלטי, ארצות סקנדינביה היפות , הפיורדים הנורבגיים עם הנוף עוצר הנשימה או שמא תעדיפו להפליג דווקא לכיוון האיים הבריטיים, הווה אומר אנגליה, אירלנד וסקוטלנד, היו בטוחים כי הפלגה בצפון אירופה תיקח אתכם אל הקסם של נופי צפון אירופה – אל החופים הצחים והבתוליים, אל עיירות הדיג וכפרי האומנות, אל הארכיטקטורה הייחודית, ההיסטוריה הימית ועוד צדדים של אירופה שבוודאי טרם ראית אם עד כה טיילת בה באמצעים המקובלים (הווה אומר – מטוס, נמל תעופה, מלון במרכז העיר).

אחת מנקודות השיא של כל הפלגה באזור הבלטי היא ללא ספק סנט פטרסבורג, בה ריכוז האתרים והמראות המרשימים הוא כה גדול, עד כי אניות הפאר המקיימות הפלגה בצפון אירופה עוצרות בנמל זה כיומיים לפחות, על מנת לאפשר לנוסעיהן לחוות יותר מרקר טעימה מעיר יפהפייה זו. אזור מעניין אחר מצוי בבריטניה ואירלנד, שערי הנמל שבה רחוקים אולי מלונדון והמרכז, אולם מאפשרים גילוי של מקומות היסטוריים יפהפיים, טירות גדולות ואחוזות כפריות, כמו גם העיירות הקסומות, פלאי הטבע, השדות המוריקים והתושבים מסבירי הפנים.

מד קרוזס הינה נציגת המכירות בישראל של תאגיד שיט התענוגות הגדול והמוביל בעולם "קרניבל", בבעלות משפחת אריסון, המונה כ-100 אניות.כנציגי המכירות הגדולים ביותר בישראל בתעשיית השיט, אנו משווקים שישה מותגי שיט שונים השייכים כולם לתאגיד. החברות הן: Carnival, Princess, Costa, Cunard, P&O ו-Seabourn.

לפרטים נוספים

השאירו פרטים לחזרת נציג או חייגו 03-927-2727

להפלגות נופש

בכדי להתאים חופשת שייט יש חשיבות רבה לקשר הישיר מול סוכן מומחה. המחיר והזמינות נקבעים לפי סוג החדר, מיקומו, מספר הארוחים, גילם, קוד המחיר, תוספות שונות ועוד.

לשיחה עם מומחה שייט חייגו או השאירו פרטים


03-927-2727