Logo MedCruises

הפלגות ומגוון קרוזים בכל העולם

הפלגות נופש – מד רקרוזס

מד קרוזס מזמינה אתכם להפלגות ומגוון קרוזים בכל העולם, ביעדים הנחשקים ביותר תוך דגש על חווית אירוח יוקרתית, מתקנים מפנקים וכן אטרקציות ופעילויות לאורך כל החופשה.

הפלגה היא בעצם השילוב המושלם בין חופשת בטן גב אמיתית כאשר העיניים מופנות בכל עת לנוף מרהיב של ים, שמיים כחולים, הרים באופק ושמש מחממת לבין ביקור ביעדים מובחרים ומעניינים. במהלך ימי השיט תוכלו לשוטט בעיירות וערים אטרקטיביות, לעשות שופינג בחנויות, לבקר במוזיאונים, פארקי מים, מפלים, להתיידד עם אנשים מקומיים מסבירי פנים ועוד.

הפלגות נופש  ומגוון קרוזים בכל העולם – יעדים נבחרים

מד קרוזס היא נציגת המכירות הרשמית של 6 חברות השיט המובילות ביותר בתעשייה וככזו מציעה לקהל לקוחותיה הפלגות ומגוון קרוזים בכל העולם. כל מה שאתם צריכים להחליט עליו הוא הסגנון המועדף עליכם ואנו כבר נסייע לכם בהתאמת החופשה המושלמת. להלן רק חלק מהיעדים המבוקשים ביותר שלנו…

  • אלסקה – לרגע תחשבו שאתם בתוך הערוץ של נשיונל ג'אוגרפיק, אבל מהר מאוד תבינו שזו המציאות החדשה שלכם. באלסקה תיהנו מחופשה חלומית עם קרחונים, פיורדים, כפרים אינדיאניים, אוכל מעולה ותרבות עשירה. בנוסף, תוכלו לשלב סיורים יבשתיים לנהרות ואגמים בגווני כחול, לרכב על אופניים בשבילים בתוך ההרים ולבקר ביערות לאומיים של אלסקה.
  • האוקיינוס ההודי –

הפלגות באוקיינוס ההודי מבטיחות חגיגה לעיניים. בין אם זה נובע מהבדים העשירים של הלבוש מסורתי, המקדשים המצועצעים או הגוונים הטבעיים של השדות לחופי האוקיינוס הודי, הפלגות באוקיינוס ההודי מבקרות ביבשת ההודית מלאת החיים.

הפלגות באוקיינוס ההודי כוללות גם הפלגות לאיי סיישל והפלגות למאוריציוס, ואת החופים המושלמים והקסם האידילי של איים אלה. יעדים אלו נחשבים על ידי רבים כאיי גן עדן והם בהחלט שווים את המוניטין שיצא להם. ניתן למצוא עצי דקל, לגונות טורקיז ויערות טרופיים, המציעים חווית הישרדות אמיתית.

עם שיט באוקיינוס ההודי תוכלו לחוות את היופי בעצמכם. לא תמצאו קו רקיע נשלט על ידי גורדי שחקים, במקום זאת תגלו קסם אותנטי של מבנים ושווקי תבלינים הומי אדם. מחוץ לעיר תוכל למצוא חיים בקצב איטי יותר עם שימוש בשיטות עתיקות יומין.הפלגות אקזוטיות באוקיינוס ההודי כוללת את האיים היפים של איי סיישל – שילוב מדהים של חופים מושלמים, כפרים ציוריים וחי וצומח מרגש.

האיים המלדיביים שהם רצועה של איי אלמוגים במימי הטורקיז החמים של האוקיינוס ההודי, הם היעד המושלם להירגע, שנורקל, לשחות, צלילה ודייג בשמש הטרופית.

מאוריציוס, אי וולקני הנמצאים באוקיינוס ההודי, הוא שופע ויפהפה, עם רכסי הרים יפים, חופים יפים, שוניות אלמוגים מרהיבות וכפרים ציוריים.

מדגסקר, אי הבושם כולל את האיים Nosy Be וה-Diego Suarez הציוריים.

האי של סרי לנקה ממוקם מול חופיה הדרומיים של הודו. תוכלו לבקר בעיר הבירה קולומבו שעקבות שורשיה מובילים לתקופת הכיבוש ההולנדי והפורטוגזי. תוכלו לגלות את העיירה Hambantota, המוכרת בשם ממלכת Magama ולבקר ב-Galle, מבצר הולנדי מרשים מהמאה ה-17.

תוכלו לחקור את קו החוף של הודו למסע תרבותי עם מרצים אורחים מומחים במבחר של סיורי חוף. בקרו ב-Porbandar, מקום הולדתו של מהטמה גנדי, באחוזות בוליווד של מומבאי, לגלו את האוצרות של גואה.

שיט זה יפגיש אתכם עם אזור עשיר בתרבויות עתיקות, החל מדרום מזרח אסיה ועד למזרח הרחוק והודו. טיול המשלב אתרים מרתקים כמו סינגפור, הונג קונג וכמובן שייט במזרח הרחוק באניות הפאר של תאגיד "קרניבל", קרוז למזרח הרחוק הוא אירוע שזוכרים כל החיים ואין הוא נשכח לאחר תקופה קצרה.

בקרוז למזרח הרחוק, תבקרו באסיה המעניינת, ווייטנאם, סין, יפן ותאילנד המרתקות, הבודהות הגדולות של בנגקוק, מרכזי הקניות העצומים של הונג קונג, המקדשים המרהיבים של יפן, האתרים הקסומים של סין, מקדשי זהב והשוק הצף של בנגקוק, חופיה הלבנים של תאילנד והנמלים ההומים של סינגפור.

בקרוז למזרח הרחוק תכירו בדרכים ההיסטוריות כמו דרך המשי או דרך הבשמים. תוכלו לשוטט בין מקדשים עתיקים עטויי זהב, להתרשם מגורדי השחקים המודרניים ולבקר בשווקים הומי האדם ועמוסי כל טוב. מצאו כאן חבילות שייט למזרח הרחוק במחירים אטרקטיביים!

היופי שבהפלגה באנייה הוא שבכל פעם אתם יכולים לבחור מסלול אחר המשלב מגוון רחב כל כך של יעדים. בטיול רגיל, מאוד קשה לשלב את כל המסלולים המיוחדים הללו והאנייה, פשוט עושה בשבילכם את העבודה. בלי המתנות, בלי מעברים, בלי לסחוב את המזוודות בכל פעם מחדש. באנייה נרגעים, מכייפים ואוכלים כמו מלכים ובחוץ נחשפים לכל השפע שיש לעולם המדהים הזה להציע. 

לפרטים נוספים

השאירו פרטים לחזרת נציג או חייגו 03-927-2727

להפלגות נופש

בכדי להתאים חופשת שייט יש חשיבות רבה לקשר הישיר מול סוכן מומחה. המחיר והזמינות נקבעים לפי סוג החדר, מיקומו, מספר הארוחים, גילם, קוד המחיר, תוספות שונות ועוד.

לשיחה עם מומחה שייט חייגו או השאירו פרטים


03-927-2727