Logo MedCruises

חבילות שייט לקריביים

חבילות שייט לקריביים עם מד קרוזס

הים הקריבי הוא חלק מהאוקיינוס האטלנטי – האיים הפזורים באזור יוצרים מעין שובר גלים בצורת רצף איים. הרצף הזה של האיים, מקובה בצפון ועד טרינידד בדרום, הופך את הים הקריבי לשקט ונוח וזו אחת הסיבות לכך שהוא מתאים מאוד להפלגות עם ספינות קרוז מומלצות

אנו מציעים לכם את החוויה המושלמת של הפלגה לאיים הקאריביים. באיים הקריביים מחכים לכם למעלה מ-5,000 איים ושוניות ושיט תענוגות באניית פאר משלב חווית נופש עשירה ומפנקת במיוחד יחד עם חופים ציוריים , מי טורקיז צלולים עד לעומק, עצי דקל מתנדנדים, דיונות לבנות, בעלי חיים ייחודיים ואפילו חוף עם חול ורוד! גן עדן כבר אמרנו?! האיים הקריביים משתרעים מהקצה הדרומי של פלורידה עד דרום אמריקה וההפלגות באזור מחולקות לדרום, מזרח ומערב כך שהאפשרויות מגוונות במהלך כל השנה.


לבחירה בקאריביים כיעד חופשה יש יותר שיקולים לטובה מאשר בכל מקום אחר בעולם. האקלים חמים ונעים, יש מגוון רחב של נמלי עצירה, אשר לכל אחד מהם יש אופי מיוחד משלו, יש אלפי חופים, ביניהם כמה מהחופים הטובים ביותר בעולם, אפשרות לקניות נהדרות במחירי דיוטי פרי, צלילה ושחייה במים צלולים ומדהימים עם עולם תת ימי עשיר ועוד. מגוון זה ועוד הופך את האזור הזה למקום המושלם ביותר לחופשה. באיים הקריביים יש הרבה יותר מגלישה ושמש. אין אף אזור אחר בעולם, אשר מציע מגוון כה גדול של אפשרויות לטיולים ואורכי מסלול כמו בקריביים. רוב ההפלגות יוצאות מנמלי פלורידה כמו מיאמי ואורלנדו, אולם ישנן הפלגות גם מניו יורק ומאזורים אחרים בארצות הברית.

הפלגה לאיים הקריביים היא חוויה משגעת לכל סוגי האנשים: משפחות עם ילדים בכל הגילאים, זוגות בירח דבש המחפשים רומנטיקה, זוגות מבוגרים המחפשים רוגע ושלווה ועוד. לכולם מובטחת חוויה מלהיבה ואקזוטית של חופים מדהימים, מזג אוויר מעולה, ים כחול עם עולם תת ימי עשיר , אווירת חופש ושמחה , פעילויות אקסטרים ועוד.

הפלגה לקריביים מאפשרת לכם ליהנות מהשלווה ומהקסם של האיים הקריביים אפילו מהמרפסת באנייה תוך כדי צפייה בדולפינים מקפצים בהתלהבות.

חברת "מד קרוזס" היא הנציגה הרשמית בארץ של תאגיד "קרניבל" השייך למשפחת אריסון, ותחתיה גם שש חברות שייט מגוונות, המציעות סוגי בילוי רבים המותאמים לאופיים השונה של הנוסעים, המחיר הרצוי ואינספור יעדים ברחבי העולם.

לפרטים נוספים

השאירו פרטים לחזרת נציג או חייגו 03-927-2727

להפלגות נופש

בכדי להתאים חופשת שייט יש חשיבות רבה לקשר הישיר מול סוכן מומחה. המחיר והזמינות נקבעים לפי סוג החדר, מיקומו, מספר הארוחים, גילם, קוד המחיר, תוספות שונות ועוד.

לשיחה עם מומחה שייט חייגו או השאירו פרטים


03-927-2727