Logo MedCruises

שייט למזרח הרחוק

מד קרוזס הינה נציגת המכירות בישראל של תאגיד שיט התענוגות הגדול והמוביל בעולם "קרניבל", בבעלות משפחת אריסון, המונה כ-100 אניות.

כנציגי המכירות הגדולים ביותר בישראל בתעשיית השיט, אנו משווקים שישה מותגי שיט שונים השייכים כולם לתאגיד. החברות הן: Carnival, Princess, Costa, Cunard, P&O ו-Seabourn.

 

אנו במד קרוזס מחפשים עבורכם את היעדים החמים ביותר, האטרקטיביים ביותר והמשתלמים ביותר, והפעם אנו ממליצים לכם על שייט למזרח הרחוק ומבטיחים לכם חוויה מעולם אחר.

סינגפור, וייטנאם, קמבודיה, תאילנד, יפן והאיים הסובבים אותה, סין, הונג קונג ודרום קוריאה –האווירה וההווי התרבותי במקומות קסומים אלה שונים ורחוקים כל-כך מהשגרה המוכרת.

שייט למזרח הרחוק יפגיש אתכם עם אזור עשיר בתרבויות עתיקות וייחודיות, ביקור באתרים מרתקים, ססגוניות ואוכל אותנטי, עשיר וטעים, מפגש עם אנשים מעניינים וכל זה תוך אירוח מפנק באחת מאניות הפאר שלנו המפליגות באזור.

 

בקרוז למזרח הרחוק, תבקרו באסיה המעניינת, ווייטנאם, סין, יפן ותאילנד המרתקות, הבודהות הגדולות של בנגקוק, מרכזי הקניות העצומים של הונג קונג, המקדשים המרהיבים של יפן, האתרים הקסומים של סין, מקדשי זהב והשוק הצף של בנגקוק, חופיה הלבנים של תאילנד והנמלים ההומים של סינגפור.

מצאו כאן הפלגות למזרח הרחוק במחירים אטרקטיביים!

באניות המפליגות במזרח הרחוק תמצאו מבחר מסעדות ומגוון ברים, מתקני וטיפולי ספא מפנקים,  בריכות שחייה וחדר כושר, קזינו גדול, מועדוני לילה תוססים, מופעי בידור והכל תוך שירות  ואירוח ברמה גבוהה.

 

מבחר ההפלגות הרב במד קרוזס יאפשר לנו להתאים עבורכם את החופשה המתאימה ביותר לצרכיכם,  בין אם מדובר בחופשה משפחתית, קבוצת חברים, קולגות לעבודה או בחופשה זוגית רומנטית.  

 


בשנים האחרונות חופשת השייט הולכת וצוברת תאוצה בעולם בכלל וכמובן בקרב הנוסעים הישראלים-  פנסיונרים, משפחות עם ילדים, קבוצות שונות וועדי עובדים או זוגות בירח דבש – כולם גילו בשנים האחרונות את החופשה האולטימטיבית על אניות הפאר.

 

אנו משווקים את חברות התאגיד "קרניבל" וכל אחת מהחברות שונות באופיין, בקהל היעד, עיצוב האניות, מסלולים, שיטות התמחור וכדומה. המגוון הרחב, כמו גם ניסיון רב השנים מהווה את היתרון הגדול שלנו ומאפשר להציע מענה מתאים לדרישותיו וצרכיו של כל לקוח – בין אם מדובר בחבילות ירח דבש, משפחות, זוגות צעירים, מבוגרים, בעלי צרכים מיוחדים (עיוורים, חרשים, נכים בכיסא גלגלים, אלה הזקוקים לציוד נשימתי), ארוחות מיוחדות (כשר, צמחוני, ללא גלוטן, ללא סוכר או ללא מלח), קבוצות חברים, ועדי עובדים, קבוצות תמריץ ועוד.

לפרטים נוספים

השאירו פרטים לחזרת נציג או חייגו 03-927-2727

להפלגות נופש

בכדי להתאים חופשת שייט יש חשיבות רבה לקשר הישיר מול סוכן מומחה. המחיר והזמינות נקבעים לפי סוג החדר, מיקומו, מספר הארוחים, גילם, קוד המחיר, תוספות שונות ועוד.

לשיחה עם מומחה שייט חייגו או השאירו פרטים


03-927-2727